counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,454,719,406,061
حجم معاملات 130,931,102,671
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,889.11
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 25 زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیرعامل ریپل: تتر در تیررس دولت آمریکا

مدیرعامل ریپل: تتر در تیررس دولت آمریکا

برد گارلینگهاوس گفت که تتر را بخش مهمی از اکوسیستم می داند و سرنوشت آن «چیزی است که دیدن آن جالب خواهد بود.»

کانال تلگرام مارکت فلو

براد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، می گوید «کاملا واضح است» که دولت ایالات متحده به دنبال تتر (USDT)، انتشار دهنده استیبل کوین است - که می تواند تأثیر غیرقابل پیش بینی بر بازارهای رمزنگاری داشته باشد.

گارلینگهاوس در قسمت دهم ماه مه پادکست World Class گفت که ۱۰۰٪ یک رویداد قو سیاه دیگر مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند فروپاشی و کشف بعدی تقلب انجام شده توسط مدیران عامل FTX وجود خواهد داشت. او بدون توضیح بیشتر و توقف در حد نام بردن از هرگونه اقدام احتمالی ایالات متحده علیه تتر به عنوان قو سیاه بعدی، گفت: «دولت ایالات متحده به دنبال تتر است، این برای من روشن است.» او در عوض آن را «چیزی جالب برای تماشا» نامید.

رئیس ریپل گفت: «من تتر را به عنوان بخش بسیار مهمی از اکوسیستم می بینم». او افزود که نمی داند اقدامات نظارتی احتمالی ایالات متحده علیه تتر چه تأثیری بر اکوسیستم رمزنگاری خواهد داشت. اظهرات گارلینگهاوس در حالی مطرح می شود که ریپل قصد دارد امسال استیبل کوین خود را راه اندازی کند.

Tether Holdings Limited شرکت مادر برای شبکه‌ای از شرکت‌های تابعه با نام‌های مشابه است که در سراسر جهان تأسیس شده‌اند و مسئولیت عملیات مختلفی را در صدور و مدیریت استیبل کوین تتر (USDT) - بزرگترین استیبل کوین جهان از نظر ارزش بازار - بر عهده دارند.

در اکتبر سال گذشته، سناتور آمریکایی سینتیا لومیس و نماینده فرنچ هیل در نامه ای به وزارت دادگستری خواستار «ارزیابی دقیق میزان حمایت مادی و منابعی که بایننس و تتر برای حمایت از تروریسم ارائه می دهند» شدند.

تتر در پاسخ به این نامه گفت که «همیشه در صورت درخواست به اجرای قانون کمک کرده است» و «کاملا متعهد» به ادامه همکاری با مقامات در سطح جهانی است. بلومبرگ در نوامبر ۲۰۲۲ گزارش داد که دامیان ویلیامز، دادستان کل مستقر در منهتن، تحقیقات قبلی وزارت دادگستری را در مورد پنهان کردن ادعایی وجوه مرتبط با ارزهای دیجیتال توسط تتر از بانک‌هایی که برای انتقال وجه نقد استفاده می‌کرد، به عهده گرفت.

همچنین بخوانید: ریپل در گرداب سقوط! چرا قیمت آلت کوین پایین می‌آید؟

این شرکت همچنین به دلیل عدم شفافیت در مورد ذخایر پشتیبان خود مورد انتقاد قرار گرفته است و در سال های اخیر حسابرسی های سه ماهه شخص ثالث را بر روی خزانه داری پشتیبان USDT منتشر کرده است.

در اکتبر ۲۰۲۱، پس از اینکه کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) گفت تتر «ذخایر خود را به مشتریان تحریف کرده است» و دریافت که تنها برای ۲۷.۶٪ از روزها بین ۱ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۲۵ فوریه ۲۰۱۹ ذخایر فیات کافی برای پشتیبانی از USDT را داشته است، مبلغ ۴۱ میلیون دلار جریمه به این کمیسیون پرداخت کرد.

ریپل قصد دارد تا اواخر امسال یک استیبل کوین دلار آمریکا راه اندازی کند. دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، ماه گذشته به کوین تلگراف گفت که این شرکت توکن خود را با سپرده های دلاری، اوراق خزانه کوتاه مدت دولتی و «سایر معادل های نقدی» پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: ریپل XRP به زیر ۰.۵۳ دلار می رسد: سقوط بیشتر در راه است؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.