ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,104,504,222,145
حجم معاملات 138,245,709,119
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,891.20
تتر بلاک چین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تتر از راه اندازی بلاکچین خود صرف نظر می کند

تتر از راه اندازی بلاکچین خود صرف نظر می کند

تصمیم تتر برای اجتناب از راه اندازی بلاکچین خود، ناشی از شلوغی بازار و همسو بودن استراتژیک با پلتفرم های موجود است.

کانال تلگرام مارکت فلو

تتر، صادرکننده بزرگترین استیبل کوین جهان، USDT، تصمیم گرفته است که از راه اندازی بلاکچین خود صرف نظر کند. دلیل این تصمیم، اشباع بازار و نگرانی های استراتژیک عنوان شده است. طبق مصاحبه ای با بلومبرگ نیوز، مدیرعامل این شرکت، پائولو آردوینو، توضیح داد که این موضع از تجزیه و تحلیل فضای بلاکچین و یک بازار شلوغ ناشی می شود.

آردوینو اظهار داشت که راه اندازی یک بلاکچین توسط این شرکت ممکن است «قدم درست» نباشد، زیرا «بلاکچین های بسیار خوبی» در حال حاضر برای عموم مردم در دسترس هستند.

اشباع بازار

آردوینو در مصاحبه ای اشاره کرد که بلاکچین ها به طور فزاینده ای تبدیل به کالای مصرفی شده اند و بسیاری از آنها عملکرد مشابهی را به کاربران ارائه می دهند. به همین ترتیب، او توضیح داد که این شرکت تا زمانی که تجارت USDT (USDT) با استفاده از بلاکچین ها به عنوان «لایه های حمل و نقل» از پایداری و امنیت بالایی برخوردار باشد، از باقی ماندن بلاکچین به عنوان «آگنوستیک» راضی است.

آردوینو در مصاحبه ای در یوتیوب با آنلاک بلاکچین توضیح داد که تتر «یک بازار مناسب محصول» است.

«ما کل بازار استیبل کوین را در سال ۲۰۱۴ ایجاد کردیم. قبل از ما هیچ استیبل کوینی وجود نداشت.»

همچنین بخوانید: تتر ۳ میلیون دلار برای گسترش خدمات مالی در خاورمیانه سرمایه گذاری می کند

گسترش تتر آپتوس

در ۱۹ آگوست، تتر USDT را در بلاکچین آپتوس راه اندازی کرد تا هزینه های تراکنش را کاهش دهد و دسترسی به ارز دیجیتال جهانی را بهبود بخشد. با ادغام جدید، این شرکت قصد دارد از سرعت و مقیاس پذیری آپتوس برای ارائه هزینه های گاز به کاربران استفاده کند که «فقط کسری از یک پنی» هزینه دارد.

اعلامیه تتر پس از بلاکچین آپتوس صورت می گیرد و شاهد رشد قابل توجه و «رکوردشکنی» ۱۵۷ میلیون تراکنش در یک روز در ماه مه بود.

راه اندازی استیبل کوین درهم

در ۲۱ آگوست، تتر با گروه فونیکس امارات متحده عربی و گرین آکورن اینوستمنت ها برای راه اندازی یک استیبل کوین مبتنی بر درهم شراکت کرد. استیبل کوین جدید قصد دارد ارز درهم را به صورت دیجیتالی نشان دهد، «کاملاً توسط ذخایر نقدی امارات متحده عربی پشتیبانی می شود» در حالی که به «استانداردهای شفاف و قوی» تتر پایبند است.

انتظار می رود که این گسترش در بازار امارات متحده عربی، روشی مقرون به صرفه برای دسترسی کاربران به «مزایای درهم» ارائه دهد.

همچنین بخوانید: تتر؛ اختلال جهانی، خواستار تمرکززدایی در دنیای بلاکچین!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.