counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,062,678,848
حجم معاملات 118,738,281,830
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,843.44
بیت کوین رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش سه برابری تعداد کیف پول های میلیونر بیت کوین در سال ۲۰۲۳

افزایش سه برابری تعداد کیف پول های میلیونر بیت کوین در سال ۲۰۲۳

در حال حاضر بیش از ۸۱,۰۰۰ آدرس کیف پول حاوی ۱ میلیون دلار یا بیشتر ارز بیت‌کوین وجود دارد. تعداد آدرس‌های کیف پول رمزارز که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین (BTC) را در اختیار دارند، امسال بیش از سه‌برابر شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های حاوی بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین از ۲۳,۷۹۵ در تاریخ ۱ ژانویه به ۸۱,۹۲۵ در حال حاضر افزایش یافته است؛ یعنی افزایش ۲۳۷ درصدی در ۱۱ ماه گذشته.

کیف‌های میلیونر متعلق به کاربران فردی نیستند، زیرا بسیاری از آدرس‌های حاوی بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارزی و مؤسسات مالی تعلق دارند.

داده‌های مقایسه‌ای از Glassnode نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های حاوی بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین در اوج بازار گاو در نوامبر ۲۰۲۱ به ۱۱۲,۵۷۳ آدرس رسید و رکوردی در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱، یعنی روز قبل از ثبت رکورد تاریخی بیت‌کوین به سقف ۶۹,۰۰۰ دلار در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ داشت.

در همین حال، تعداد «wholecoiners» یا کیف‌های با موجودی حداقل ۱ بیت‌کوین از ابتدای سال کمی افزایش یافته است. در حال حاضر تعداد این آدرس‌ها ۱,۰۱۸,۰۱۵ است، که نسبت به ۹۷۸,۱۹۷ در تاریخ ۱ ژانویه یک افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: پیش‌نویس لایحه برای حفظ بلاک چین و تمرکززدایی در آرژانتین توسط دارندگان بیت کوین

بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت نزدیک به ۳۷,۱۰۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ماه گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است. قیمت بیت‌کوین به دلیل اشتیاق بازار برای محصولات ETF معاملاتی نقدی انتظاری بالا نگه داشته است.

تحلیلگران ETF Bloomberg ادعا می‌کنند که احتمال تأیید ETF نقدی بیت‌کوین تا ۱۰ ژانویه ۹۰ درصد است و بسیاری انتظار دارند که پس از آن افزایش قابل توجهی در قیمت رخ دهد.

تینا تنگ، تحلیلگر بازار CMC، ادعا کرده است که در حالی که تأیید یک موضوع مثبت برای صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود، هر دو بیت‌کوین و منظر کلی ماکرو دارای اصول مورد نیاز برای توجیه یک معکوس کلی نیستند.

همچنین بخوانید: ماینرها بیشتر بیت کوین استخراج شده در ماه اکتبر را فروختند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.