ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,537,374,173,347
حجم معاملات 125,587,083,310
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,118.03
میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 29 زمان مطالعه: 3 دقیقه

داگ ویف هت، فلوکی و دوج کوین در صدر افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

داگ ویف هت، فلوکی و دوج کوین در صدر افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت‌های روز شنبه نشان دهنده افزایش روند صعودی و علاقه مجدد به دارایی های دیجیتال است که منجر به افزایش قابل توجه ۷.۷۷ درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال به رقم خیره کننده ۲.۳۷ تریلیون دلار شده است.

بازار میم کوین ها نیز از این رشد عقب نماندند و در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۶.۷ درصدی، ارزش این بخش را به ۵۷.۷ میلیارد دلار رساندند.

در اینجا برجسته ترین ها را مشاهده می کنید:

داگ ویف هت

پیشتاز در میان میم کوین های بزرگ، داگ ویف هت (WIF) بود. این ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا که در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شد، شاهد افزایش قابل توجه ۲۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش چشمگیر ۲۸.۶۵ درصدی در طول هفته گذشته بود.

ویف در حال حاضر با قیمت ۳.۳۷ دلار معامله می شود و ارزش بازار آن کمی بیش از ۳.۴ میلیارد دلار است که آن را در رتبه چهارم بین میم کوین ها و ۳۳ در کل بازار ارزهای دیجیتال قرار می دهد.

فلوکی

فلوکی (FLOKI)، یکی دیگر از توکن های الهام گرفته از سگ، شاهد افزایش قیمت خود به ۰.۰۰۰۱۹۹۴ دلار بوده است که نشان دهنده افزایش قابل توجه ۲۱.۵۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. علاوه بر این، قیمت فلوکی در هفت روز گذشته ۱۸.۱۱ درصد افزایش یافته است.

این میم کوین با مضمون سگ که در سپتامبر ۲۰۲۱ پس از یک توییت ویروسی از مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، راه اندازی شد، همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. روند صعودی در نمودار قیمت ۱۴ روزه فلوکی مشهود است که جهشی بیش از ۴۴ درصد را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: شیبا با وجود افت قیمت، همچنان قوی می‌ماند!

دوج کوین

دوج کوین (DOGE)، یکی دیگر از دارایی های دیجیتال با مضمون سگ، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش چشمگیر ۲۰.۲۷ درصدی مواجه شده است. این دارایی دیجیتال که در دسامبر ۲۰۱۳ معرفی شد، در حال حاضر با قیمت ۰.۱۵۹ دلار معامله می شود. در طول هفته گذشته، دوج کوین - مانند داگ ویف هت و فلوکی - روند صعودی خود را ادامه داده است و طبق کوین مارکت کپ، افزایش قابل توجه ۱۰.۴۶ درصدی را در قیمت نشان می دهد.

این افزایش ارزش در ۱۴ روز نیز مشاهده شد، به طوری که این میم کوین نسبت به دو هفته قبل ۴.۴ درصد افزایش یافته است. با این حال، قیمت همچنان در ۳۰ روز گذشته ۱۲.۳ درصد کاهش یافته است.

همچنین، سایر میم کوین ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش های دو رقمی را ثبت کرده اند. شیبا اینو (SHIB) با افزایش ۱۱.۹۸ درصد با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵۵۳ دلار معامله می شود، در حالی که پپه (PEPE) در طول هفته گذشته افزایش قابل توجه ۱۶.۶۹ درصدی را تجربه کرده است. قیمت بونک (BONK) نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۵۱ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۰۰۰۲۹۱۵ دلار رسیده است.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: چهار رقیب دوج کوین برای ماه می؛ فرصت سودآوری

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.