ارز دیجیتال 607 فارکس 174
ارزش بازار 2,393,354,348,891
حجم معاملات 123,452,535,100
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $62,930.32
آلت کوین ارز دیجیتال میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 4 دقیقه

بونک، ریپل و اینکیوبتا: با این ارزها بازنشسته شوید!

بونک، ریپل و اینکیوبتا: با این ارزها بازنشسته شوید!

در حالی که برخی برای فناوری وارد حوزه کریپتو شده اند، برخی دیگر به دنبال سود هستند. بدیهی است که برای هر کسی چیزی وجود دارد.

اگر شما بیشتر به سمت دومی تمایل دارید، سه آلت‌کوین برتر برای سرمایه گذاری برای بازنشستگی زودهنگام، بونک (BONK)، ریپل (XRP) و اینکیوبتا (QUBE) هستند. این ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا، ضروری هستند. با تغییر روند بازار گاوی و افزایش قیمت بعد از نصف شدن بیت کوین، این بهترین ارزهای رمزنگاری برای خرید در حال حاضر برای سودهای زندگی ساز هستند.

اینکیوبتا (QUBE): پتانسیل صعودی خیره کننده

اینکیوبتا به دلایل خوبی بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری است. پس از راه اندازی در یونیسواپ و مکسی پس از یک پیش فروش چشمگیر، با جمع آوری مجموعاً ۱۳.۶ میلیون دلار سرمایه اولیه، روند کشف قیمت آن آغاز می شود. با افزایش علاقه، این یک آلتکوین با پتانسیل بی نظیر است. کارشناسان پیش بینی می کنند که در ماه های آینده شاهد افزایش انفجاری باشیم و تا پایان سال شاهد افزایش ۷۰ برابری قابل توجه باشیم.

جهش آن عمدتا توسط مشکلات حیاتی که قصد دارد برطرف کند، تامین خواهد شد. به همان اندازه مهم، به عنوان ترکیبی از هوش مصنوعی و کریپتو - روایت صعودی - سوار بر جنون هوش مصنوعی خواهد شد و آن را در مسیر پذیرش قرار می دهد.

با ساخت اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر رمزنگاری برای استارتاپ های فناوری هوش مصنوعی، چالش‌برانگیزترین مشکل در فضای هوش مصنوعی یعنی تامین مالی را حل خواهد کرد. با برداشتن یک گام فراتر، بازار NFT سفارشی آن دسترسی به بازار هوش مصنوعی را دموکراتیک می کند و به سرمایه گذاران اجازه می دهد بدون توجه به درآمدشان، سهام شرکت های هوش مصنوعی را داشته باشند.

بونک (BONK): آیا صعودی ترین میم کوین است؟

بونک، یکی از پیشگامان میم کوین ها در سولانا، از بهترین ارزهای رمزنگاری برای سرمایه گذاری است. به عنوان اولین ارز دیجیتال با مضمون سگ در اکوسیستم سولانا، پتانسیل آن بی نظیر است و برای اقدامات قیمتی صعودی در سال جاری آماده شده است. تحلیلگران انتظار افزایش انفجاری قبل از پایان سال را دارند - یکی از بهترین سکه ها برای سرمایه گذاری. علاوه بر جذابیت میمیک آن به عنوان یک ارز دیجیتال با مضمون سگ، سرمایه گذاران به وعده سودهای خیره کننده و ثروت نسل ها جذب می شوند.

نقطه ورود پایین آن را حتی جذاب تر می کند - یک سکه با بودجه مناسب و مورد علاقه خرده فروشان. سرمایه گذاران می توانند بدون اینکه بانک را بشکنند، با سرمایه گذاری در بونک خود را برای سودهای زندگی ساز آماده کنند. اکنون به همان اندازه که هر زمان دیگری زمان خوبی برای اضافه کردن بونک به سبد سهام شماست تا از دست ندهید.

همچنین بخوانید: ریپل آماده صعود ۷۰۰ درصدی؟ قیمت ۴ دلار در انتظار!

ریپل (XRP): آماده انفجار

ریپل با وجود عدم قطعیت مقررات، از بهترین آلت‌کوین ها برای سرمایه گذاری است. درگیری قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ادامه دارد، اگرچه پایان آن نزدیک است - اگر تقاضای جریمه ۲ میلیارد دلاری تنظیم کننده را بشماریم. در حالی که با چالش های نظارتی دست و پنجه نرم می کند، چشم انداز آن در سال جاری مثبت باقی مانده است.

انتظار می رود در سال ۲۰۲۴ از ۲۰ دلار فراتر برود و آن را به عنوان یک ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری، شاید جلوتر از سکه های جدید مانند استارک نت (STRK)، ورم هول (Wormhole) و دایمنشن (DYM) قرار دهد. با قیمت فعلی، ریپل نقطه ورود خوبی است. یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سودهای کلان در فضای کریپتو، سوار شدن بر موج صعودی عظیم آن است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که پذیرش فزاینده و افزایش علاقه نهادی به افزایش آن کمک خواهد کرد. برای سوار شدن بر جهش بعدی ریپل، توصیه می کنیم اکنون آن را به سبد سهام خود اضافه کنید.

نتیجه گیری

بهترین آلتکوین ها برای سرمایه گذاری برای سود قابل توجه و بازنشستگی زودهنگام در سال جاری، چیزی جز ریپل، بونک و اینکیوبتا نیستند. این ارزهای دیجیتال به طور بالقوه امیدوارکننده ترین هستند و همچنین از نقاط ورود پایین تری برخوردارند. همانطور که آنها برای افزایش سرسام آور آماده می شوند، پیشنهاد می کنیم فرصت های آنها را از دست ندهید.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: فوربز: ریپل، کاردانو، لاین کوین و اتریوم کلاسیک در میان توکن‌های زامبی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.