ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,170,017,792,249
حجم معاملات 74,647,901,748
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,750.72
وب ۳ اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پرداخت با ارز دیجیتال: متامسک با همکاری مسترکارت

پرداخت با ارز دیجیتال: متامسک با همکاری مسترکارت

MetaMask، یک کیف پول محبوب ارز دیجیتال غیر امانی برای بلاکچین اتریوم، در حال حاضر در حال آزمایش یک کارت پرداخت درون-زنجیره‌ای جدید است.

کانال تلگرام مارکت فلو

این کارت که با همکاری Banx توسعه یافته است، با استفاده از شبکه پرداخت گسترده مسترکارت کار خواهد کرد. طبق گزارش کوین دسک که به اسناد تبلیغاتی و یک پلتفرم آزمایشی که مورد بررسی قرار داده است استناد می کند، این ابتکار عمل با هدف معرفی اولین راه حل پرداخت غیرمتمرکز وب۳ به بازار است.

هدف از کارت پرداخت موردنظر متامسک و مسترکارت این است که به کاربران خود اجازه دهد تا از دارایی های رمز ارز خود برای تراکنش های روزانه در هر فروشگاهی که پرداخت کارت را می پذیرد استفاده کنند. این توسعه با اعلامیه قبلی مسترکارت در اکتبر مطابقت دارد، جایی که به علاقه خود برای همکاری با ارائه‌دهندگان کیف پول غیر امانی مانند متامسک و لجر (Ledger) برای بررسی روش‌های جدید صدور استیبل‌کوین و تسهیل تسویه حساب‌های درون-زنجیره‌ای اشاره کرد.

هنگامی که برای اظهارنظر با یک سخنگوی مسترکارت تماس گرفته شد، به بیانیه اکتبر این شرکت اشاره کرد که بر تعهد مسترکارت به حوزه دارایی دیجیتال تاکید داشت. این بیانیه به طور مفصل بیان کرد: «مسترکارت رویکرد قابل اعتماد و شفاف خود را به فضای دارایی‌های دیجیتال می‌آورد»، با تمرکز بر «محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه». این موارد شامل شبکه چند توکنی مسترکارت، اعتبارنامه رمزنگاری، برنامه مشارکت CBDC و برنامه‌های کارت جدیدی است که هدف آن‌ها اتصال محیط‌های وب ۲ و وب ۳ است.

پیش از این، مسترکارت برای ارتقای امنیت و تعاملات درون اکوسیستم بلاکچین، محصولی به نام «اعتبارنامه رمزنگاری» را معرفی کرد. این ابتکار نتیجه همکاری با نهادهایی است که بلاکچین‌های برجسته‌ای از جمله آپتوس، آوالانچ، پالیگان و سولانا را مدیریت می‌کنند و هدف آن پذیرش گسترده‌تر تراکنش‌های امن بلاکچین است.

همچنین بخوانید: افزایش ۱۶ درصدی توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال در ۲۰۲۳

همزمان، ویزا، رقیب مسترکارت، با همکاری با شرکت زیرساخت وب ۳، ترنسک، پیشنهادات خود را در حوزه دارایی های دیجیتال تقویت کرده است. این همکاری امکان برداشت مستقیم وجوه رمزنگاری و پرداخت به کارت‌های بدهی ویزا را فراهم کرده است و به چالش هزینه‌های بالای تراکنش در شبکه اتریوم می‌پردازد.

در این راستا، متامسک همچنین مشارکت خود را با نئوبانک اروپایی Revolut برای ساده‌سازی فرآیند خرید ارز دیجیتال به طور مستقیم در کیف پول‌های متامسک آغاز کرده است. این همکاری که با نام Revolut Ramp شناخته می‌شود، به کاربران متامسک در بریتانیا و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) روشی ساده‌تر برای افزودن ارز دیجیتال به کیف پول‌های غیر امانی خود ارائه می‌دهد. طبق یک پست وبلاگی در ۶ مارس توسط Consensys، نهاد پشتیبان متامسک، این ویژگی جدید از خرید حداکثر ۲۰ ارز دیجیتال و استیبل‌کوین مختلف به طور مستقیم در کیف پول‌های MetaMask پشتیبانی می‌کند.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: دعوت کانسنسیس از شرکت های بزرگ فناوری برای پیوستن به شبکه زیرساخت غیرمتمرکز

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.